Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Lavická, Adéla
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou a jejím vlivem na současnou dospívající generaci, generaci Z. První část je zaměřena na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama a generace Z. Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotlivé prvky používané v sociálních reklamních spotech ovlivňují generaci Z. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Následuje kvalitativní výzkum. Nejprve jsou popsány jednotlivé sociální reklamy a jejich kontext, pak jsou jednotlivé spoty analyzovány. V závěrečné části jsou porovnány výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu a stanovena konkrétní doporučení pro využití v sociálních reklamách s cílem oslovení spotřebitelů generace Z.
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
Poláčková, Darina
Cílem práce je na základě výsledků focus group popsat, jak účastníci cílové skupiny vnímají využité emoce v nekomerční reklamě a navrhnout vlastní nekomerční reklamu.
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Pavlíčková, Monika
Pavlíčková, M. Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti ve firmě zaměstnanci. Cílem této práce je zjistit, jak působí jednotlivé aktivity CSR na zaměstnance a zdali na ně propagace působí negativně či pozitivně. Teoretická část se věnuje sociálnímu marketingu, rozdílům mezi komerčním a sociálním marketingem, marketingovým mixem, Corporate Social Responsibility, CSR a Evropská unie a v poslední části je popsáno Corporate Social Responsibility v ČR. V praktické části je představena společnost Atlas Copco, její historie a aktivity CSR. Následně je provedeno vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který je dále doplněn o strukturovaný rozhovor. Na konci celé práce je navrhnuto doporučení na řešení problémů.
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Jechová, Dominika
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu navrhnout změny a i novace, které zefektivní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části literární rešerše a analytické části. Literární rešerše se věnuje pojmům marketingová komunikace, nezisková organizace a sociální marketing. V analytické části je pak popsána činnost neziskové organizace Liga vozíčkářů, z.ú. a její analýza současných nástrojů marketingové komunikace. Následuje kvantitativní a kvalitativní výzkum na základě, jehož je organizaci navrženo doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Marketingová strategie Codex Labs na českém trhu
Pavlíček, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit marketingovou strategii kosmetické firmy Codex Labs a navrhnout její zlepšení s ohledem na jejího typického zákazníka. Taková data ale nebyla k dispozici, proto bylo dalším cílem výzkumu tohoto zákazníka definovat. Cílová skupina Codex Labs byla určena na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 122 Češek a Čechů. Respondenti byli vybráni pomocí náhodného stratifikovaného výběru na základě nejvyššího dosaženého vzdělání a genderu. Ke zhodnocení současného marketingové strategie značky byla využita SWOT situační analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Kategorie marketingové strategie, které byly hodnoceny, byly definovány pomocí teorie marketingového mixu rozšířeného o prvky sociálního marketingu. Výsledky dotazníkového šetření odhalily, že typickým zákazníkem Codex Labs je žena ve věku 25-34 let, která se aktivně zajímá o ekologii a zdravý životní styl. Tato zákaznice si ráda připlatí za ekologický obal i přírodní ingredience, ale trvá na tom, aby taková byla stejně tak účinná jako ta konvenční. Pomocí analýzy současného marketingu se přišlo na to, že Codex Labs má správně nastavenou distribuční strategii, positioning značky nebo také silné sociální sítě. Aby si ale firma udržela své místo na trhu, měla by provést další výzkumy trhu a také jí...
Marketingové strategie neziskových organizací na sociálních sítích a reakce jejich uživatelů
Bílková, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Háša, Marek (oponent)
Práce se věnuje marketingovým strategiím neziskových organizací na sociálních sítích v souvislosti s válkou na Ukrajině a zkoumá, jak uživatelské publikum na tyto strategie reaguje a jaké k nim zastává postoje. Teoretická část se proto zabývá pojmem nezisková organizace, kterou definuje stejně jako jednotlivé typy těchto organizací, dále pak marketingem, konkrétně sociálním marketingem a marketingem neziskových organizací jakožto stěžejními body práce, a poté marketingovými strategiemi neziskových organizací. Práce rozebírá také image a reputaci neziskových organizací a to, co ji tvoří. Samostatnou podkapitolou jsou rovněž faktory, které neziskové organizace od využívání sociálních sítí mohou odrazovat, a faktory úspěšnosti. Následuje kontextuální část, která se ve zkratce zabývá vypuknutím ozbrojeného konfliktu na Ukrajině a vybranými nejznámějšími neziskovými organizacemi, které působí v České republice. Následuje část metodologická, která popisuje zvolené metody kvalitativní a kvantitativní analýzy. Analytická část práce se věnuje nejprve kvalitativnímu dotazníkovému šetření, aby zmapovala základní trendy a charakteristiky lidí, kteří přispěli neziskovým organizacím jak v návaznosti na kampaně na sociálních sítích, tak těch, kteří měli motivaci jinou. Na tuto část poté navazují kvalitativní...
Marketing Plan of the Selected Company
Koutný, Alexandr ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on marketing communication and strategy in the selected company - the MP Education Center operating in Prostějov. This thesis consists three main parts. First one is theoretical part which consists of terms and concepts which are described. The second part of the work deals with the analysis of the current state of the company. In the last part of this thesis, or the proposal part, there are specific proposals for improving the use of marketing tools.
Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.
Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá"
Brůnová, Lada ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
(abstrakt) V bakalářské práci Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá" se věnuji sociálnímu marketingu, a to konkrétní sociální kampani občanského sdružení Asistence o.s. a jejím jednotlivým aspektům s ohledem na české neziskové prostředí. Velkou část věnuji komunikačnímu mixu, jehož správné sestavení může neziskové organizaci ušetřit peníze, s jejichž nedostatkem často bojuje. V závěru práce jsem se pokusila projekt zhodnotit zejména po komunikační stránce a nastínit, jak by mohla být komunikace vylepšena a jakými cestami by se měla Asistence o.s. vydat do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.